19 kwietnia 2012

Wszystko i nic -ale zawszcze coś

Hejka co tam u was ? bo u mnie ok .Ostatnio dużo sie wydarzyło u mnie tych złych i dobrych rzeczy . Jak na razie wszystko jakoś leci , ogólnie mówiąc  jest jak jest . Już za tydzień egzaminy gimnazjalne !! kurczaczki na samą myśl mnie skręca  nie powiem , że nie boje bo sie boje ! ;D ale mam nadzieje , że będzie dobrze .Szkoła już wybrana  jak na razie mam coś na oku ale trzeba będzie pomyśleć nad jeszcze jedną bo jak by mnie nie przyjeli . Ale bądźmy dobrej myśli :), na dzień dzisiejszy  trzeba sie przygotować  na 3 dni stresu . Teraz słucham piosenki Manchester- Lubie twoje włosy  -wiem tytuł trochę dziwny , ale piosenka jest super ;D. Nie mogę w to uwierzyć , że to tak wszystko szybko zleciało , niedawno  jeszcze było rozpoczęcie roku klas 3-ich a ty nagle trzeba wybrać nową szkołę !! ;D . Dobra już nie przynudzam was tutaj xd .

1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P