20 lutego 2012

Dużo i ża dużo ... bywało lepiej ... ;p

hejka co tam ? bo u mnie dużo się działo ostatnio  powiedziałabym ,że bardzo dużo . Ogólnie to jak na razie jest w miarę normalnie , ale bywało lepiej . Ostatnio zaczęłam się kłócić z moją przyjaciółką a poszło jak zwykle o chłopaka ale tym razem jej ;/ oczywiście zaczął ją olewać pewnym sensie ale ja byłam tym całym problemem ponieważ on zaczął do mnie pisać i cała akacja była bardzo nie przyjemna . Nie będę pisać szczegółów ,  jak za razie jest jak jest .

2 komentarze:

  1. na pewno wszystko dobrze się ułoży ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Po pierwsze Wesołych Świąt;)Małego księcia wprost uwielbiam !Naprawdę fajny blog i myślę, że częściej będę tu zaglądać;) Ja co prawda dopiero zaczynam ale zapraszam na notthisstyle.blogspot.com;) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P