17 listopada 2011

Zwariowany Czwartek :D

 Hejka co tam u was xd bo u mnie fajnie :D  dzisiaj był wesoły dzień xd ha ha   .To było coś pięknego xd a zarazem śmiesznego xd . W ogóle nagrywaliśmy filmiki z dziewczynami  .GATUNEK : KOMEDIA Xd
 jak to w ogóle można nazwać komedią xd  to raczej śmiechy warte xd   .... Dzień miną mi fajnie :D.

  Dodałam wam 2 zdjęcia ,  z neta bo moje zdjęcia które zrobiłam są nie wypałem , muszę zrobić nowe i fajniejsze xd . Postaram sie dodać  w najbliższym czasie :).

Te zdjęcia są śliczne :) . Nie ma to jak kolorowa jesień :D.

To zdjęcie zrobiłam ja :) wiem jakość nie tak fajna , bo zrobiłam je jak jechałam autem xd . Ale nawet fajne wyszło xd

2 komentarze:

  1. Ladne zdjecia! pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs:) www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P