21 listopada 2011

Na wesoło ;D

hejka co tam u was , u mnie jak na razie leci  ale ogólnie bywało lepiej .  Ale ta niedziela była super :D ha ha byłam z córcią w forum   to był wypad na wesoło cały czas się śmiałyśmy xd    Na pytanie gdzie idziemy : NA FARBY DO WŁOSÓW  ha ha ha  albo jak weszłyśmy do New Yorker-a  to cały czas prześladował nas a raczej ją  taki facet  i to grubawy ha ha   jak ja chciałam sprawdzić czy sie dalej na nas patrzy to  on centralnie na mnie sie patrzył ha ha  to było piękne xd .Dodam wam nowe zdjęcia :d





i jeden zestaw ubrań xd

4 komentarze:

  1. To powiedz mi gdzie je zakupiłaś :D ? na żywo też takie fajne są ? / Ładne zdjęcia i zestaw ciuchów ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia ;)
    fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P