28 sierpnia 2011

Super weekend :D

 Hejka  ja juz w domu  dzisiaj wróciłam z Cieszyna :* Super było  byliśmy na kąpielisku  w Czechach xd  było fajniee  tam były     takie sztuczne fale ha ha ha było śmiesznie xd   to było super xd były takie  wysokie 2 metalowe  grube osłonki i trzeba było podskakiwać   i te fale sie robiły duże :D   Normlanie super :D i zjeżdżalnia była fajna duża czerwona i szeroka xd  boba xd  Potem poszliśmy do czeskiej knajpki xd  Tam była taki dziadek pijany jak nie wiem gadał jakieś głupoty  (  był pod wpływem ha ha)  dla niego ja miałam 18 lat xd a moja koleżanka 16 xd  nie no spoko xd i ten facet myślał ze ja chodze na dyskoteki a mój ojciec jeszcze to pod twierdził xd Ha ha ha xd .    Mój rekord w spaniu do 11:03 :D xd
a poszłam spać około 1:25 xd  nie no szaleje xd  Dodam zdjęcia  xd     Ale to potem xd  Jeśli o mnie chodzi to było Supeerrr :d Tam gdzie byłam zjeść to byłam w Czeskim Cieszynie xd


Smakowało jak coś cytrynowego xd

Alejka w Czeskim Cieszynie :D

1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P