26 sierpnia 2011

Kierunek : CIESZYN :D

hejka :D otóż dzisiaj jadę do Cieszyna :D  ale to dopiero   pod wieczór .  Jeśli chodzi o mnie to     jest SUPER :D .     Dzisiaj  rano miałam fajnego gościa :D xd  ha ha a mianowicie  mojego  chłopaka xd    Nie ma to jak goście z samego rana :** . Dzisiaj pogoda fajna :D   przed wczoraj byłam na Kąpielisku Leśnym  spaliłam się , że  nie wiem  wszystko mnie szczypie  , to jest straszne  xd  Nigdy więcej już tak się nie spale xd
Tu pogoda fajna  ciepło  świeci słonce :D I jest fajnie xd    Nie wiem co mam jeszcze napisać  yy xd
  

Dodam zestawy xd

CHCĘ TO BLUZKĘ ! :D

kocham ten kolor - JASNO RÓŻOWY :d

2 komentarze:

  1. Mogłaś mi od razu powiedzieć, że jedziesz do Cieszyna, a nie kłamać, że masz coś do zrobienia w domu. I tak sama byłam na Leśnym ...

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P