01 lipca 2011

Zawsze przy mnie stój

Wszyscy mnie denerwują od rana  koszmar jakiś  moja przyjaciółka    mam na mnie focha  na mnie  . Ja nie mogę  co za pogoda  leje cały czas koszmar  ja chce słońce ! ;)   to nie fer ! ale co zrobić  xd.
Ja nie wiem co mam zrobić w taką pogodę  tylko siedzę albo czytam moją książkę  xd :


autor: Carolyn Jess -Cooke
tytuł : Zawsze przy mnie stój

Opis:

Obok nas istnieje świat, którego nie dostrzegamy.

Ktoś w każdej sekundzie walczy o Twoją duszę.
Zamknij oczy i poczuj dotyk Anioła.




Margot po śmierci wraca na ziemię jako swój własny Anioł Stróż. Od tej chwili będzie świadkiem wszystkich błędów, jakie popełniła w życiu, i każdej zgubnej decyzji, którą podjęła.
Czy zdoła ocalić siebie i miłość swojego życia? Czy aby ratować tych, których kocha, będzie gotowa zawrzeć pakt z demonem i zdobyć się na największe poświęcenie?







 Polecam gorąco .Paulla xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P