18 czerwca 2011

Bring Me to Live .... Z cieszyna :)

  Jak na razie  , u mnie nic  ciekawego się nie dzieje  ogólnie to wszystko mam zaliczone  , więc  Nie mam się czym martwić jeśli chodzi o szkołę. Ale Jeśli chodzi o życie po za szkołą to jest ok    moje dni kończą sie tak samo  a  zaczynają też tak samo .Obecnie znajduje się w Cieszynie   ale jutro wracam do domu w końcu!  Przyjechałam do Cieszyna  na Święto 3 Braci cieszyńskich  i  na rynku są różne koncerty np . wczoraj była Butka Suflera  a dzisiaj jest Feel ... Ja nie poszłam bo nie za dobrze sie czuje   .Jechałam autem do Koniakowa  i strasznie mnie muliło w drodze powrotnej  to był koszmar ale zjadłam pizze i wypiłam gorzką  herbatę i mi przeszło :) . Jutro  ide na turniej Bilarda  jak fajnie :) mój ojciec uważa ,że ja się tam nudzę bo mam kwaśną minę  ale  to nie prawda    :).  Dodam jutro jakieś foty  z Cieszyna  to Bardzo piękne miasto  :). Pozdrawiam Serdecznie ...Paulla :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P