28 lipca 2011

POwród do Domu :D

  U mnie jak na razie jest ok bywało lepiej ale cóż   trzeba życz dalej czasem lepiej lub gorzej . Ale nie mam na co narzekać   chociaż znalazło by się  parę rzeczy na które mam  niepewność .  Ta osoba dalej się nie odzywa a szkoda nie wiem co mam robić i co źle zrobiłam ,  co źle powiedziałam nie mam zielonego pojęcia ale spróbuję  to naprawić jak najszybciej    bo nie mogę  tak dalej żyć  cholernie mi go brakuje  :(( każda myśl każdego dnia to jest ON :** cholera    ;( jestem zła wściekła i nie wiem jak to określić  MOŻE CHOLERNIE TĘSKNIE ! a to na 100%  . ;( U babci spędziłam fajnie czas  warto było pojechać  :D i pojadę tam znowu :D  bo obiecałam dziewczyną ,że przyjadę jeszcze :P więc muszę   tam wpaść :D .Dzisiaj  nakupowałam sobie parę ciuchów  :D  nie ma to jak zakupy z MAMĄ :) 
xd W poniedziałek przyjeżdża moja przyjaciółka   i na pewno  będzie fajnie jeszcze dojdzie Asia i będzie wesoło bo ona kocha się śmiać  i jest strasznie wesoło jak przychodzi :D JA CHCE JUŻ PONIEDZIAŁEK :D

 słuchamy : Natalia Kukulska - Wierność jest nudna
PS: fajna piosenka :D

2 komentarze:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P