30 lipca 2011

confession .....

 To znowu kolejny dzień bez  chęci do życia , bez czegokolwiek co mogło by pozwolić ,żebym na chwile
przestała się martwić .ale tak się nie da ,dlatego napisałam tekst   "piosenki" gdzie umieściłam wszystko
co chciałam. Mam nadzieje ,że wam się spodoba  .


Paulla-spowiedź

Każdego dnia ranisz moje serce
Każdego  dnia  odczuwam  to mocniej
Z każdą minutą  moje serce pęka
na tysiące  kawałków
Nikt nie wiem co ja czuje
nikt nie wie co mi jest
tylko moje serce wiem dlaczego sie tak czuje
 umiera z miłości ,umiera z tęsknoty
za tobą .


nikt już mi ciebie nie zastąpi
nikt nie jest wstanie wypełnić mi tej pustki
nikt już nie jest wstanie mi pomóc
nie ma lekarstwa  by wyleczyć  ten stan
Jesteś dla mnie wszystkim
każdego dnia mam cie przed oczami
twój uśmiech
twoje oczy
Po prostu ciebie
Niech więcej nie chce tylko ciebie ,tylko ciebie

ref. Za dużo popełniłam błędów ,za dużo ich
 było ,chce wszytsko zmienić ,chce wszytstko
naprawić ,by było tak jak dawniej , by
było tak już do końca .

Wiem co zrobiłam źle
wiem czego nie powinnam powiedzieć
Ale jedno już wiem ze CIE KOCHAM
I tak już będzie zawsze ...
 Pozwól mi wszystko wyjaśnić
Pozwól mi to wszystko naprawić
chce naprawić swoje życie , chce naprawić
siebie  nie pozwolę by było inaczej
nie pozwolę by ten cały pal  zniszczył
mi  błąd.

2.zbyt wiele ludzi zraniło mnie juz
za dużo wylałam łeż kiedy cierpiałam
  za dużo już tego chce zmienić swoje życie
chce żyć  inaczej . Tylko powiedz ,że będzie dobrze
 powiedz ze  będzie lepiej .


ref.1x

1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P