04 lutego 2011

Weekend

Hejka ^^ U mnie dobrze a u was ? Dużo się działo ostatnio u mnie : tylko ,ze cały czas chodziłam do szkoły i  tam było fajnie ^^ . Na jednej lekcji rzucali świeczkami ale nie zapalonymi ,na niemieckim dostałam ścierką od tablicy :P na wdż było nawet fajnie ,a na wos-ie było fajnie ^^ gadali o nie powiem o czym (jak sie kibelek zatka ) bo gadaliśmy coś o Gminie ,powiecie  i takie tam inne^^ .Zal normalnie  w sumie teraz jest weekend i dostałam telefon ^^ super są słuchawki fajnie przez nie słychać  i pasują do kompa :P.

dodałam filmik ale nie wiem czy da się go otworzyć bo jakiś mały sie zrobił ^^ przynajmniej jak go teraz widzie ^^.
 TROCHE PÓŻNIEJ ^^
właśnie chce dodać foty które sobie dziś zrobiłam ^^ byłam na turnieju bilardowym a potem pojechałam do dziadków odwiedzić ^^nic sie dziś ciekawego nie działo może jutro coś fajnego napisze :P.



fajne ? ale a tym na dole wyglądam jak bym miała twarz napompowaną ^^

1 komentarz:

  1. `ostatnio na niemieckim facet mnie straszył odswierzaczem powietrza !. ;oo
    szkola zuo !. xdd.

    dziękuję <333333
    w jakim województwie to jest ?.
    starogard gdański {pomorskie}.

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P