02 lutego 2011

ALe zal !

hejka ! była tam gdzie zawsze  i dowiedziałam się ,że  w piątek mam  na 8:00 a nie na 8:50 bo okazało się ,ze mam wdż  ,które do niczego mi nie jest potrzebne !  Ja tego nie rozumiem  bo ja np nie chce na to chodzić   ja  na to chodziłam  w 1 klasie  a  pani mówiła ,ze rodzice na 1 zebraniu podpisywali zgodę kto chodzi a kto nie chodzi na wdż ,  a ja nawet nie wiem czy ja chodzę oby nie !! To jest takie nudne  siedzisz tam i sie nudzisz :/  .Ja nie lubie takich zajęć ...^^  . Fajnie bo za niedługo   jest weekend  ^^.Wczoraj oglądałam Pamiętniki Wampirów :** uwielbiam ten serial ^^ i nie moge się doczekać jak będzie następny odcinek :P

1 komentarz:

  1. Na takich lekcjach można sobie trochę odpocząć pogadać z koleżankami, więc czasem się opłaca chodzić i masz okazje dowiedzieć się o rzeczach o których rodzice Ci nie mówią bo uważają ,że to nie zręczne. ;)

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P