27 stycznia 2011

Jutro fajny dzień ^^

Hej! co tam u was ? bo u mnie nudy  jak zwykle  zresztą  mam ferie ,raczej końcówkę ferii  jutro mam zamiar isć na lodowisko a potem to nie wiem .Pewnie do klubu Bilardowego 8  troche sie pośmiac ja tam zawsze sie śmieje ^^.A raz mi tak zaczeło odwalać ,ze  zaczełam wymyślać jakieś głupie teksty i sama z siebie zaczełam sie smiać ^^ .Dobrze ,ze nik tego nie widział tylko mój ojciec wariat :**   mam zamiar zrobić dużo zdjęć i wstawić je na bloga  ,tylko musze znaleść jakieś ciekawe obiekty  bede sie bawić w szalonego fotografa ^^ który za wszelką cene zrobi zdjęcia ^^ .W sumie moje frerie są fajne

tylko ,ze sie nudziłam jak nie wiem co jedynie co mnie stawiło na nogi to Komputer i muzyka ^^...!?
nie wiem co jeszcze mam napisać  moze juz skończe bo zaczne tu jakis list pisać ^^ XD .POzdrawiam  komentujących  mojego bloga :************** i bardzi im za to dziekuje :P.





Tylicz :**

3 komentarze:

  1. `ładne zdjęcie ;>
    dziękuje za pozdrowienia ;**
    ja tez mam już koniec ferii ;///

    OdpowiedzUsuń
  2. `ja tez sie nudze, poza tym, farbuje sb włosy na rózne sposoby ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. `witaj w klubie <33333 walic je xdd. jeeee xdd. ;**

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P