16 grudnia 2010

W szkole:P

Mam teraz infe ^^ czyli lekcja na której nic sie nie robi ^^ wole   nie mówic   czego sie dowiedziałam dziaj a to jest związane z matmą. Napisałam posta jeszcze raz ,bo tamta notka była jakaś głupia   pogoda jest nawet fajna tylko ,ze jest zimno .  Jutro znowu do szkoły  jak ja nie lubie tam chodzic ale i tak 3 dni chodze do szkoły w następnym tygodniu  a w środe to mam wigilie klasową ;p bedzie fajnie i śmiesznie ^^  jak zawsze... hahahaha .Ten tydzień był taki sobie najbardziej martwie sie matmą i to mnie najbardziej martwi ;( ale ojciec idzie do pani  dopero po świętach bo jej nie ma ani w poniedziałek a ni we wtorek ! jak fajnie ;) to jedyna  wiadomość  ,która mnie cieszy ;)   ja juz musze kończyć ^^ napisze coś potem .papapapapa;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P