12 grudnia 2010

nudny dzień :)

Zaczne może do tego , że dzisiaj od rana siedze w domu i sie nudze  chciałam   dziś napisać  notke na moim blogu ale jakimś  dziwnym cudem nie dało sie zapisać  .Strasznie  sie zdenerwowałam i nie chiało mi sie pisać jescze raz , tego samego  poczym wyłączyłam kompa i zaczełam   martwić sie  co ja mam ze sobą zrobić . Napisałam do ojca jak sie czuje po  wczorajszym  napisał mi ,ze czuje sie dobrze  tylko jest zmęczony  w sumie mu sie nie dziwie  bo pewnie wrócił póżno  ale o której dokładnie to nie wiem .Potem zjadłam obiad i dalej zatapiałam oczy w mojego laptopa i nic mi nowego do głowy nie przyszło  oprocz  tego by dalej   gapić sie w  komputer .Ten dzień można zaliczyć do zbytnio nie udanych  ponieważ      siedziałam cały dzień  w domu i nic innego  nie robiłam .Moi sąsiedzi z góry są nie normalni a raczej ich dziecko , które tak głośno wali dogami ze mam czasami ochote  wrzasnąć głośno by sie w koncu  przestało walic w mój sufiy  ,jak to dziwnie brzmi w sufit  :P.  Nic chyba dziaj nie wymysle ciakwego  ,jutro szkoła nie fajnie ale środa jest fajna bo idziemy do kina ;p  jak juz wspominałam w moich poprzednich postach  wiem ,że sie powtarzam ale ja tak już mam  nie wiem dla czego ale  trudno . Dzisiaj jedna rzecz  mnie ucieszyła mój kochany ojciec wygrł dziaj kase w spoconym Jack-u( dzeku tylko nie wiem czy dobrze napisałam ,poprawna nazwa jest Jack pot)  jestem z  niego dumna ;**  .Nie moge sie doczekać już świąt i wyjazdu w góry    ze znajomymi czuje ,ze będzie fajnie ;P jedzie około 13 sobób wiem duzo xd no ale bynajmniej bedzie wesoło ....  Pogoda hmm... pada i pada śnieg  i nic innego no chyba ,ze deszcz + śnieg  .Kolejnym dniem  który będzie fajny to Piątek ^^ i lodowisko w tedy nie pojechałam bo juz było za póżno ;/ szkoda  ale w piątek bedzie rewanżyk ;P  ........... Dużo ostnio pisze na blogu  bo duzo sie dzieje  jak  widać ;p  nie wiem co jeszcze napisać bo nie chce sie powtarzać  jak to mam w zwyczaju  no ale sie powstrzymam i juz skończe to moje wypracowanie ;)  papapa ;**

2 komentarze:

  1. dodaję do obserwowanych i zapraszam do mojego konkursu ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. super ; ) masz mało czasu bo do soboty czekam na pracę wieć daj znać :*

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P