13 grudnia 2010

Dzień pół na pół fajny !?

Hej ! Nic nowego u mnie sie nie dzieje ... troche brzuch mnie boli :/  nie ciekawie , w szkole tez nudy  okazało sie ze nie idziemy do kina w środe zal ! ogólnie ten tydzień jest lub moze być średni .Nie lubie takich sytuacji bo jest wnim coś takiego nie fajnego  ,ale nie wiem co ?      ogółem  KOSZMAR ! do tego babka z matmy mnie wkurzyłam , bo okazało sie ze mam kape na 1 semestr ale ja mam opinie  od poradni psychologiczej  w kórej jest napisane, ze nie  pani nie moze mi dać  kapy na semestr a byłam na korkach poprawić sprwdzian ale dostałam z niego kape  a u poprzedniej pani miała bym juz przynajmiej 2  to jest nie fer:( Nie będe wam tu pisać całej histori bo duzo pisania  .W środe są konsultacje na które ide z ojcem i porozmawia  z panią z matmy,  i zobaczymy co sie da zrobić w tej sprwawie . Ostatnio to nic mi nie wychodzi  ale jakoś daje rade ,  musze  nie mam wyjścia chiałabym zeby te wszytkie problemy znikneły na zawsze .Jest jedna rzecz która trzyma mnie przy zyciu  to :muzyka , wyjast w góry ^^ i ferie :P to jest tedyna rzecz która mnie cieszy i nic więcej .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P