08 listopada 2010

ZAL!!!

Mój dzisiejszy dzień był nawet  fajny  ...  jak już przyszłam do szkoły to poszłam do szatni zanieśc rzeczy  i następnie poszłam na lekcje , a pierwsza lekcją była matma i na niej robiliśmy głupie zadania , fizyka dało sie przeżyc , kolena lekcja  polski dostałam 3 za charakterystyke  sama ją pisałam xd , godzina wychowawcza  nudy można było tam spac  ale ja miałam co robic  bo rysowałam i gadałam z dziewczynami ^^  po godzinie byl niemiecki  koszmar nie cierpie tego języka !!! (nic strasznego sie nie działo ale cala lekcja była rozwalona  prze chłopaków z mojej klasy ) ,wf nie było fajnie  moj klasa grała z  2d i 2b i moj klasa wygrała to było tak chłopaki na chłopaki z dziewczyny na dziewczyny ... nastepnie była religia  tam nudy totalne pisaliśmy kartkówke z aktów i pewnie dostane 5 bo mam wszystko dobrze ^^  a potem poszłam do domui do teo padał deszcz i dalej pada ... nie lube deszczu   ogólnie daje rade jakoś i wmiare nie martwie sie niczym sytuacja ocenowa sie pomału poprawiam , jutro poprawiam kartkówke z matmy  a  potem po lekcjach ide na korki z polaja a potem ide  do domu .... jutro wtorek  i środa i nie ide do szkoły  w czwartek i piątek bo mamy wolne :P    fajnie ;p  nie wiem co mam jescze napisac  bo u mnie nic sie takiego nie dzieje ... właśie słchałam muzyki  jak by to nazac jestem śrdnim melomanem  (to kotś kto duzo słucha muzyki ^^)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P