09 listopada 2010

Fajny dzień ♥

Hej !!    nie wiem jak opisac ma ten dzień było w nim wiele  szalonych pomysłów a szczególnie jeden z nakręceniem filmu z dziewczynami to było fajnie ja robiłam za  potwora bo mam bluze z rogami ^^  super nie xd  jeszcze pedagog  wiem o tym i mamy jej to pokazac  .....  nie wiem co eszcze napisac  kurcze jutro ostatni  dzień szkoły  fajnie !!!!!!!!!!!! hahahhaha nie no nie moge sie doczekac :)własnie słuchałam katty perry teenage dream♥a teraz słucham Avril LAvigne -Naked   moje lekcje  zaj .matma  ,biologia nudy kiedys była fajna bo była pani Jary a teraz jest dyra !!!  wf ktorego nie było  ^^,polski ,polski az 2 ale dałam zrade ^^a potem matma !? nie ... ale potem było nalepsze nakręanie filmu ^^ on jest super tylko wszytko dziej sie w szkole  i jest nakręcone  telefonem (*_*)
ale fajnie wyszło  xd  musz dodac foty jakies  o tu pusto jakoś jest ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P