17 listopada 2010

Dzień ten był średnio wspaniały ;P

No tak siedze na kompie i słucham Katty Perty Califoria Gurls   fajana pisenka ale Teenage dream  tez jest fajne ^^  .... Nie wiem co mam napisać  no tak byłam w szkole i nic tam sie niedziej jak zawsze mozna by było powiedzieć.. a teraz moja ukochana piosenka All I Wanted -Paramore <3... w piątek znowu jade do ojaca i moja mama wraca w poniedziałek  a ja musze isc do szkoły ... jak zawsze . Ta sama monotonia ten sam dzień który był jak sen ,  i nigdy sie nie kończy cały czas jest tak jak by on ciągle tam był ... (troche poetycko );P
Powiecmy ze jutro jest mój ukochany dzień bo nie mam wf-u !! ja nie nawidze tego wole jande na rowerze niz ten wf na którym cały czas jest siatka i nic innego totalnie koszamr jak nie lubie siatki z 2  o nie tylko nie to !!! :p  nie lubie tej kalsy ale mam tam kumpele ^^   ostonio nie napisałam zadej piosenki musze zaleść wene tworczą  bo zraz acze tu jakies dziwne teksty pisać ^^ PODRAWIAM WSZYSTKICH MOICH CZYTELNIKÓW I MOICH KOCHANYCH WARITAÓW  :*******

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P