22 października 2010

(więcej czytania ^^)TOTALNE NUDY !!! :/ 22.10.10 rok

 HEJ!! totalnie nie wiem co napisac ani co robić  ani co napisać  czuje sie jakoś dziwnie ale nie zle nie wiem co mam robić ...powiecmy ze nie mam zielonego pojęcia co mam zrobić ani co mysleć   ... oglądam  jakiś film  chyba 10.000 lat przed naszą erą  i tak była taka scena jak jeden kolo bił batem dziewczyne po rękach to było straszne  ...normalnie tak dziwnie sie poczułam jak to zobaczyłam i chce jak najszybciej o tym zapomnieć ... nawet fajny ten film  i tam wszyscy mają dredy  ............ każdy  normalnie nie moge xd ... nie wiem co bende robić jutro chyba pojade na groby  posprzątać i potem na myjnie umyć  auto ....  strasznie chce mi sie spać..   nie moge na to patrzeć jak oni sie tam biją . chyba zaraz pójde spać normalnie nie moge .jescze zjadłam batona  i czuje sie taka jakaś ciężka więc nigdy nie bende jesc wieczorem no chyba ze o 18:00 max bo potem juz nie jem ...nie wiem co zabardzo pisać  bo nie chce  pisać  głupot .Podobno fajnie pisze jak to powiedziała moja koleżanka i stara koleżanka ^^ i pozdrawiam ja serdecznie ^^ bo czyta mojego bloga choć nie jest zapisana na blogu i nie mam swojego . Jestem teraz u ojca na weekend i wracam w niedziele ^^ fajnie nie xd jest 22.18  i nie wiem co jescze napisać  bo brak mi pozmysłów... moje lekcje były dzisiaj bardzo nudne i nie było nic ciekawego a u pedagog jak było to wole nie gadac bo kazała mi robic pajacyki nie wiem za co i ja jej powiedziałam ze nie bende robić  pajacyków to ona powiedziała ze mam opościć klase i pójść do domu więc zbarałam swoje rzeczy i wyszłam  z tamtąd  i byłam tak zała na nią jescze taki michała powiedział ze zrobi tez pajace a ona powiedziała ze ma robić zemną ale nie zrobiła.to były zajecia dla dyslektyków  a nie zajecia z wf no przepraszam bardzo co ja jestem  królik doświadczalny co wszytsko robi co mu każe ..nie moge z niej ,lubiałam ją ale juz jej nie lubie bo to baba z piekła rodem . Duzo napisałam co nie bo fajnie mi sie pisze na klawiaturze od laptopa ojca ^^   bo ona jest taka fajna i moja tez jest fajna  xd  wiem ze  lubicie dużo czytać więc postanowiłam  napisać  duzo  tym razem.. i postaram teraz duzo pisac przynjamniej poćwicze pisanie na klawiaturze komputera Xd jak chce to szybko pisze ale jak mam lenia to wolno pisze i  sie wkurzam bo mi sie przyciski myla i nie ummiem wtedy pisac ^^ to ja kończe bo zaraz tu  ksiażke napisze pod tytułem: MY LITTLE DIARY wersja zrozszerzona ^^ to ja kończe miłego czytanina pozdrawiam ^^.PAULLA ^^...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P