23 października 2010

23.10.10 rok

Hej!! jesli chodzi o mnie to nic  cikawego sie nie dzieje  byłam na chwile w forum i potem przyjechałam do domu ^^ tearaz siedze i pisze na blogu xd. Nikt ostatnio mi nie kompetuje  postów w sumie sie nie dziwie teraz szkoła i duzo ropoty jest ... ja tez tam chodze więc wiem jak to jest xd, nic fajnego .Powiecmy ze daje rade jak narazie ostnio załapałam pare fajnych ocen ^^ ciesze sie bardzo z tego ^^  mam nadzieje ze bendzie co raz lepiej ^^ dobra nie  bende nawijać tak o szkole bo to sie robi nudne jak widać ostatnio moja kolezanka czytała mojego bloga ^^  bo najwidoczniej jej sie nudziło w sumie jej sie nie dziwie co robić w weekend jak nic ciekwego nie ma do roboty xd  tylko zatopić oczy w ekranie komputera i wbijac palce w klawiaturze  nic fajnego ale ja lubie pisac na kompie ^^ bo ja pisze szybko a nie tak jak inny jedym palcem zastanawiaja sie którą litere maja wcisnąć  ...  ale nic do nich nie mam  bo też kiedyś tak pisałam ^^ chociasz nie pamiętam jak sie uczyłam ale zapewne tak było xd ...Miałam iśc do kina ale nie poszłam bo jakoś  nie byoło kiedy bo ciągle robiłam coś innego ... bende musiała wstawiac przeciki bo moje posty wyglądaja jak jeden wielki wyraz ^^.dla mnie to niema znaczenia moge robić przecinki lub ich wogóle nie robić  ,bo ja nie uzywam przecinków no chyba jak mi sie przypomni alebo coś wymieniam jak coś pisze . Jutro niedziela nie chce niedzieli bo niedziela to czas kiedy trzeba szykować sie do szkoły a ja mam zawsze lenia jeśli chodzi o pakowanie sie do szkoły  zawsze mam w tedy bajzel w półce  bo wszytskie książki wywalam na podłoge i nie wiem co mam wpakować do plecaka lub torby .Wszystko mnie boli plecy ,szyja ,nogi a to wszystko zw sprawą wf w budzie dla psa ^^  kompletnie nie wiem co mam robić a nic pisać .Ten problem mam zawsze nie było dnia w którym bym tak nie miała  ale czsami mam tak ze nawijam jak najęta a czasami mam tak ze nic potrafie nie mówić  bo poprostu niechce mi sie otworzyć ust i co kolwiek powiedzieć na jakiś temat .Wiem to jest bardzo  denerwujące kurcze ^^ ......................................... zrobiłam fajne zdjęcia ale nie chce mi sie normalnie ich dać na kompa :p ...............................................................................................!!!!!! (totalnie mi odwala )..... ostatnio to wogóle nie chce mi sie nawed myśleć   .... bo mój musk jest w trybie spoczynku tylko od czasu do czasu sie włancza  tryb myslenia  .........................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P