29 lipca 2013

Wakacje wakacjami - po długiej przerwie

Jacie jak mnie tu długo nie było   , u mnie dużo się działo przez ostatni czas oceniam je raczej na pozytywne ale te negatywne też się gdzieś znajdą . Wiec tak byłam na wakacjach w hiszpani -Mallorca było bardzo fajnie ale strasznie gorąco- byłam tam u mojej ciotki . Miesiąc w upale a teraz też taki upał masakra  , ale ogólnie wakacje mijają bardzo fajnie  obecnie jestem u babci  jutro wracam .  Za nie długo miałam iść do pracy ale  niestety był już komplet wiec 5 sierpnia bym zaczynała  ah troche sie boje ale mam nadzieje , że bedzie fajnie  kasa sie przyda na kupienie nowej sterty podręczników do szkoły    na które wydam więcej  niż wynosić będzie moja wypłata ... . Na dzień dzisiejszy  to chyba będzie tyle   miłej nocy Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P