19 lutego 2013

Witamy w Paryżu - i mieć wolne od wolontariatu :3

Moje ferie mijają fajnie , w dobrym towarzystwie moich przyjaciółek . Dzisiaj akurat mam wolne więc siedzę sobie w domu :3 i konwersuje .  
Potem idę z mamą na pizze :D , pogoda jest jaka jest biało wszędzie  i jeszcze pada , mam powoli dosyć tej zimy i śniegu . Ten dzień jakoś szybko mi zleciał ,   jutro opcja WOLONTARIUSZ WŁĄCZ SIĘ !  , nie wiedziałam , że takie dzieci  mogą zapominać swoich rzeczy :O ostatnio w autokarze znalazłam  3 plecaki i parę rękawiczek xd . Jutro akurat idziemy na przedstawienie Piękna i Bestia :d mam nadzieje , że ten chociaż będzie ciekawszy od tego ostatniego spektaklu , który miał tytuł Pod grzybek  .




 W którym chodziło o to , że kłusownik  chciał upolować lisa aż w końcu zabił starego lisa a  młody list nie chciał , żeby umarł  i pojawiła się śmierć która chciała zabrać starego lisa do nieba ( początkowo miał trafić do piekła za swoje złe uczynki za zycia, ale jedno wydarzenie zmieniło decyzje , ponieważ uratował młodego lisa przed śmiercią ) , młody lis  chciał iść razem z starym lisem do nieba , żeby zobaczyć czy mu tam bedzie dobrze . Śmierć i stary lis nie chcieli zeby szedł z nimi  , ale po chwili się zgodzili .Stary lis spotkał tam swojego ojca  .... i tak dalej potem mały lis postanowił wrócić na ziemie , a tam poznał  ładą lisiczkę w której sie zakochał . .... KONIEC .


1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P