02 stycznia 2013

Przed chwilą 12 a za chwile 13 :0

Dzisiaj trzeba było iść do szkoły  , nawet fajnie było tylko 7 sztuk nas było normalnie sukces :3 . Jak na razie to nic ciekawego się nie działo   , jak zwykle zmarzły mi dłonie bo  nie wzięłam rękawiczek ^^ .  Jak mi się nie chciało wstawać dzisiaj do szkoły :o ah  miałam takiego lenia   . Wgl ostatnio chciałam dodać jakieś zdjęcia , ale czytnik kart odmówił mi posłuszeństwa :(   eh  ... .    Jak ja nie lubię  jak mnie urządzenia nie słuchają .. .

Jaki był 2012 ?  to był rok pełen wzlotów i upadków  , były dobre chwile i te mniej .
Działo się w nim dużo , ale mam nadzieje , ze 2013 będzie lepszy od po przedniego roku . :3 .

 Nawet nie napisałam postanowień noworocznych bo nawet sama nie wiem  co chciałabym żeby w nich się znalazły ...
 1. Szkoła jest najważniejsza  - by wszystko co związane z nią było pozytywne .
2. By w końcu zacząć oszczędzać i nie wydawać tyle kasy :3
 jak na razie to są dwa , ale reszty to nie wiem xd .



1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P