26 grudnia 2012

teksty które przypominają piosenkę dla , której nie ma melodii .

Hejka ! Jak wam mijają święta  bo moją są nudne jak nie wiem w tv nie ma nic kompletnie nic ! cały czas leci to samo ... ile razy można widzieć tą samą reklamę gdzie śpiewają kolędy ;o . Mam nadzieje , że reszta świąt nie będzie taka nudna jak ta pierwsza ! . Mam w planach pójście na lodowisko ;D ah jak ja dawno nie byłam ! ;D . Wgl nic ciekawego nie mam do roboty tylko pisanie z przyjaciółką na GG ... . Ale mam nadziej , że jutro będzie fajnie ^^ .  
Wgl ostatnio  nie miałam weny  ,żeby coś  napisać ... .
Cały czas słucham piosenki NICKELBACK - See you at the show <3 uwielbiam ten zespół ;d  bo maja strasznie fajne piosenki i wokalista ma fajny głos <33 . Taki ostry i wysoki ;D hahaha  jaka ze mnie poetka . 
To fakt lubię  pisać różne rzeczy np teksty, które przypominają piosenkę  dla , której nie ma melodii . 
Albo jaką myśl , której nikt nie słyszy .. tylko ja . 


Czasami chcę byś usłyszał mój głos 
Żebyś słyszał moje myśli 
Ale się boje  ...
Bo nie wiem czy chciałbyś je usłyszeć 
Byś potem nie śmiał się  z tego co myślę 
Powiedziałeś mi SPADAJ , NIE ODDAWAJ ! 

Takie na poczekaniu wymyśliłam xd  mam czasami taką wenę , że coś ciekawego napiszę . 
Lecz nie kiedy  mam wrażenie , że napisałam coś nie tak jak bym chciała 
Że gdzieś popełniłam błąd ,którego nie mogę   odszukać . 


2 komentarze:

  1. a u mnie święta nie są nudne, może dlatego, że ciągle wygłupiam się z siostrami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, mało ciekawych rzeczy lecialo w swieta ;p Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P