18 października 2012

Pozytywnie zakręceni ;)

Dzisiejszy dzień był w miarę fajny  powiedziałabym , że lepszy od tych wcześniejszych . Moj plan dnia wyglądał tak :

1.Geografia -( nic tam ciekawego się nie działo , ale odpowiedź mojej koleżanki załamała pana xd )
2.Polski - (długi spacer ;D ) na 20 minutowej ...
(na polskim było w miarę fajnie , ale gadanie ta tematy nudne ... nie koniecznie mnie interesują )3.Polski - (przygotowania do matury w klasie 1 liceum  i gadnie o tym samym ... ciekawe )
4. Godzina -wych ( sprawdzian z matmy .... )
5.Historia -( jak zwykle fajnie ;D )
6.angielski - ( pani zrypała jak zwykle nas -.-')
7.Informatyka - (nudy jak fakli z olejem ... )

I w taki o to sposób zakończyłam swoją edukację na dzisiaj ;D , jutro czeka mnie wyprawa na jednostkę wojskową ...a tam jakieś pokazy będą ... raczej nie pokaż mody he he xd
Nie mam zielonego pojęcia  co my tam będziemy robić a ni o , której wrócę do domu ... wieczny pech ... jak to mówi moja koleżanka najlepsza z klasy ^^ Tak o tobie mówie Ewelinko ;)

Tak na naszym spacerze spotkałyśmy dzisiaj dwóch naszy przemiłych kolegów , którzy  sobie siedzieli na ławce i jeden z nich wcinał frytki . A z nami się nie podzielił ! pfff xd he he 
Ewelinko ty wiesz o kim ja mówię  ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P