15 października 2012

Dzień jak dzień dopało mnie przeziębienie .-.-

Dzisiejszy dzień zaczął się w miarę fajnie , oczywiście dopadło mnie przeziębienie -.-  mam strasznie zatkany nos ...  wgl jakoś źle się czuje . W szkole było tak sobie nic ciekawego się nie działo ... było mało osób .  A co do pogody  to się do niej przyczepię  , ponieważ   raz jest ciepło a raz jest zimno  i totalnie nie wiem co mam sie ubrać ! .  Ostatnio jakoś nie dodawałam zdjęć na bloga już się tłumacze : nie dodawałam ponieważ  nie robiłam ich i nie miałam fajnych żeby jej umieścić .
Powiedziałabym ,że ten miesiąc  szybko mi  mija , jeszcze nie dawno był  1 aż tu nagle już 15 październik .  



Pozdrawiam moją kochaną Klasę 1w ;D  ;** Jeśli macie chęć i ochotę to wpadnijcie tutaj i zostawcie coś po sobie ^^ . Do niczego nie zmuszam ...

2 komentarze:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P