08 września 2012

Zimno , zimno ...

Hejka  ;)  U mnie zimno  do tego padał deszcz pogoda po prostu super ... . Dzisiaj sobota dzień wolny od szkoły  przy najmniej mogłam trochę dłużej pospać , ale i tak wstałam o 8:00 z minutami . Jak na razie nic ciekawego się nie dzieje   , nie mam pojęcia co dzisiaj będę robić . W taką pogodę to nawet nie chcę się wychodzić z domu  , ale podobno od poniedziałku ma się pogoda poprawić chce to widzieć . Kurczę jak ja dawno nie robiłam zdjęć będę musiała nadrobić zaległości . Od poniedziałku będę miała zmieniony plan lekcji po prostu super ... mam nadzieje , że wtorek się nie zmieni bo mam na 10:45 ;D he he . Do tego  3 wf pod rząd  i kończenie o 15:45  , ma nadzieję , że w szkole będzie jeszcze fajniej niż jest  bo klasę mam naprawdę fajną .

Mam do was prośbę  czy ma cie jakieś fajne tematy na , które mogłabym napisać kolejne posty ?  bo wiem , że posty o szkole i pogodzie mogą być nudne dla  co nie których . I postanowiłam , że zmieni temat  pisania postu  jeśli macie jakieś propozycje piszcie na : paulla12314@wp.pl lub w komentarzu :) .Serdecznie pozdrawiam Paulla:)

3 komentarze:

  1. u mnie na szczęście nie pada :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie miec 3 wfy pod rzad! ;D Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P