27 września 2012

JESTEŚ BOGIEM ...

Hejka , dzisiejszy dzień był nawet fajny , ale myślałam , że będzie inny  powiedziałabym bardziej weselszy . Natomiast  byłam dzisiaj w kinie  jak wspominałam ostatnio , moja opinia : Film był bardzo fajny , w nie których momentach można było się pośmiać . To był film o rapperach  ale przyznam nie moje klimaty jeśli chodzi o muzykę . Jeśli ktoś zamierza pójść do kina na ten właśnie film to polecam :) .  Zamieszczę poniżej opis tego filmu :

                            FILM JESTEŚ BOGIEM !!!! OPIS !!!!

Za sprawą niezwykłej historii Piotra Łuszcza "Magika" (Marcin Kowalczyk), Sebastiana Salberta "Rahima" (Dawid Ogrodnik) i Wojciecha Alszera "Fokusa" (Tomasz Schuchardt), nie tylko fani Paktofoniki prześledzą losy trzech kumpli z Mikołowa i Katowic, którzy dzięki oryginalnym utworom stali się głosem pokolenia młodych Polaków. Obraz "Jesteś Bogiem" ukaże dramatyczne losy zwykłych kumpli z osiedla, którzy za miłość do muzyki, wolności i niezależności gotowi byli zapłacić najwyższą cenę.




1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P