11 stycznia 2012

Wesoło jak nigdy :D

 Hejka co tam u was robaczki ? bo u mnie   dobrze  jest wesoło  :D  każdego dnia xd    . Już dawno nie było tak wesoło  ^^a to za sprawą  3 osób <3 mojej córki ewci , mojej 2 córki martyny i mojego syna ^^. Dzisiaj na prawdę był wesoły dzień :D ha ha  na historii było fajnie i na fizyce  ha ha xd  te pisanie po rękach  xd  i te   szybkie pisanie  w zeszycie xd .  Wesoło było  i te granie na  telefonie   na wf   nie  ma jak to wf z wariatami xd , jak  to powiedział mój ojciec :" Całe życie z wariatami "ha ha xd .    Ostatnio dużo fajnych rzeczy się dzieje  i zarazem śmiesznych   , i nie tylko  w domu ale także w szkole . Kurczę ja normalnie tak się ciesze :)  nie wiem co mi sie dzieje , ale normalnie jest  fajnie niż było :D.

1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P