21 grudnia 2011

Środa - śnieżny dzień :)

Hejka co tam u was ? bo u mnie oki :D ,  w ogóle to  spadł u mnie śnieg !  jest  strasznie biało .  Jak byłam w szkole  to   zaczęło padać :D zrobiło się tak  fajnie biało .   Dzień jest  nawet fajny  w szkole było wesoło  hi hi  te moje downy <3  ,  ale jutro jest   dzień w którym jadę do Niemiec do Cioci na święta wspominałam już o tym w poprzednich notkach . Jutro   czeka mnie  męcząca podróż , jazdy autokarem  ;/ jak ja nienawidzę tego !  , ale muszę jakoś to przeżyć . Ale jak będę już na miejscu to  postaram sie wejść na neta i napisać   relacje xd , z podróży ^^.  Jutro już ostatni dzień w szkole  i mamy wigilię klasową  , ale będzie wesoło ^^.


zdjęcie z neta -bardzo mi się podoba :)
I życzę wam wesołych i spokojnych świąt :).

4 komentarze:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P