17 grudnia 2011

Sobotni szary poranek .

Hej jak tam , bo u mnie bywało lepiej  ale z jednego się cieszę  , że  juz po testach ;) w końcu . Ten wczorajszy test składał się z poziomu rozszerzonego i podstawowego i były to 2 osobne testy  a pisałam z  języka angielskiego . Wstałam dzisiaj bardzo wcześnie bo o 07:00 z minutami ,  zjadłam śniadanie i wylądowałam przed telewizorem ^^. Nie ma to jak obudzić się rano i taka cisza ^^ .  Ciekawe czy ten dzień będzie fajny  czy też nie  mam zamiar pójść na lodowisko bo dawno nie byłam ^^.  Ogółem mówiąc jest jak na razie w miarę ok , ale mam nadzieje , że to święta  będą  super ;).  Mam w planach kupie mojej przyjaciółce koszulki z Michaelem Jacksonem  :) a drugiej kupie futrzastą podusię :D ona kocha futrzaste  rzeczy ;).Mam nadzieje , że  sie ucieszą z moich prezentów  a rodzince też kupie  cos fajnego   to znaczy już prawie mam  kupione :). 



Nasza kochana ciężarówka z Coca Coli , której już nie ma ;/

3 komentarze:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P