19 października 2011

Wesoła Środa :)

Hejka :) co tam u was  bo u mnie jakoś leci ale dzisiejszy dzień była fajny :) pośmiałam się  razem z moją "córeczką" :D  była bardzo fajnie ale mojej drugiej   "córeczki" nie było dzisiaj w szkole ;/ .   Dzisiaj dowiedziałam  się ,że  korki z matmy są w piątek o 07:10 ! !    a wcześniej były w czwartek po lekcjach ...     Im się chyba nudzi serio .

1.matma}
2.matma} nuddyyyyyyyy ;/
3.J.polski   (zastępstwo ...koszmar ...)
4.wf (dało się przeżyć xd)
5.Historia ( ha ha tam się działo )
6.fizyka ( ha ha było wesoło xd  nakrętka od butelki  latała po całej klasie xd)

 To dzisiejszy   mój plan dnia był fajny :).

2 komentarze:

  1. Nie tylko zakrętka, haha xd Szczur biła się z Anzo (szkoda tylko, że szczur tak nie latał xd). A na historii było, haha Bazyl puścił bąka a później Asior na obiadach tak się śmiała xd

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P