01 października 2011

Weekend :D

hejka :D co tam , u mnie ok  W końcu weekend  :D jak fajnie długo czekałam na ten piątek :D. Dzisiaj nic ciekawego nie robiłam  , ale był u mnie mój chłopak więc spędziliśmy trochę czasu razem  , a po za tym to  byłam w sklepie   xd   i to moja cała podróż dzisiaj  xd ale  co jutro będzie  to nie wiem . Ale jedno wiem , w następny   weekend idę do kina :D tylko nie wiem na co ? ;/  chciałam iść na  " Nie bój się ciemności " , albo na " Smerfy"  tylko nie wiem czy jest jakiś fajny film teraz?  w kinach ?.
Kurczę jak ja dawno nie byłam w kinie,  bo tam zawsze zapominam  o rzeczywistości  oglądając film . i za to kocham  KINO <33

Mam do was Pytanie :  czy zmienić wystrój bloga ?  czy zostawić taki jak jest?

Kocham ten  obrazek :D 

2 komentarze:

  1. Ja też kocham kino :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P