10 października 2011

Deszczowy Poniedziałek ...

Hejka  ! co tam ? u mnie jakoś leci  w szkole dzisiaj były nudy ... bywały lepsze dni . Mam nadzieje ,że jutro będzie fajnie , Jutro znowu na 8:00 ;/ w starym planie miałabym na 2 lekcje ale ,że nam plan zmienili to   jest teraz na 8:00 ale kończe  13:15 :D xd. Mój stan zdrowia jest taki sobie  ale nie jest źle , bywało gorzej .Ogólnie dzień miną mi fajnie   nie wiem dlaczego ale ja chce juz weekend :d    a potem znowu szkoła ;/.  NO cóż   zrobić   pogoda teraz: leje ;/ jak jutro będzie padało do będzie źle .  Zawsze jak chcemy weekend to narzekamy ,że jest  nudno i nie ma  co robić i w tedy wolimy iść do szkoły  bo tam coś się dzieje  , ale jak jest już szkoła to chcemy  weekend  ...  .

Jak wam się podoba nowy wygląd bloga? postanowiłam go troszkę zmienić :) .

1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P