04 sierpnia 2011

Piękna Pogoda a humor do kitu ....

 U mnie  po staremu   , nic się nie zmieniło  nadal chce mi się płakać ale  nie mogę tak ciągle użalać się nad sobą . Muszę zacząć żyć  , ale mimo  ze chce tego to nic nie jest takie proste  nie mogę tak zdania nadzień    się martwić ale chyba nic mi innego nie pozostało  ;( . Nie wiem co mam ze sobą zrobić   cały czas tylko ta jedna osoba siedzi mi w głowie ale nie przynudzam już .  Ogólnie nie jest źle   wczoraj było fajnie  :D   moja koleżanka  walnęła się w  niewidzialną szafkę   hmmm... to bardzo ciekawe  hi hi
Nie rozumiem jak można walnąć się w niewidzialną szafkę której nie ma ?  xd to było dobre xd  .  haha a co było najlepsze  to ,że  pozmieniałyśmy jej  nazwy kontaktów na   tych z Disney-a xd   , potem jak chciała  się dowiedzieć czy ktoś do niej dzwonił to  zaczęła się śmiać  ha ha ha ha  bo jej mama to była
Sharpay Evans  xd     a potem nie wiedziała kto jest kto xd  i do teraz nie wie xd  . Oj biedna xd .Jeśli chodzi o mnie to mój pobyt u babci  nadal trwa ale może jutro pojadę już do domu .     Dodam wam moje zdjęcie w brylach xd





Te okulary kupiłam w reserved :P    .xd

2 komentarze:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P