19 maja 2011

nudy ;((

Ale nudy dzisiaj nic się ciekawego nie działo , mimo że jest upał    jutro znowu szkoła dlaczego !! i jeszcze na pierwszej lekcji  WDŻ   (wychowanie do  życia w rodzinie)  tam jest nudno ja nie wiem . Teraz mają dziewczyny   yy.......  Jutro będę mieć zielone trampki i czarne z napisami białymi xd .  Sama jestem ciekawa  jak wyglądają bo jeszcze tych czarnych nie widziałam .Taka znajomo od mojego ojca  mam do sprzedania trampki i    ja sie załapałam XD.  Nie mogę sie doczekać  jutra bo bedzie fajnie  mam taka nadzieje , że  tak będzie ......................................................................................................................................................    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P