03 kwietnia 2011

keczup na obiad ^^^

Hejka !! u mnie super :P kupiłam sobie wczoraj   super spodnie  na 90 zl w orsay ,  bluzka na ramiączkach biała , bluza zielona z napisem czarnym z reserved ,bluzka panterka reserved,  ogólnie jest fajnie :P.Dzisiaj była na  Turnieju  haha było super :P pośmiałam sie jak zawsze . ^^ a z tym  keczupem było super  bo
taki  koleś powiedział  do (mojego )ojca :
on: no bo ty zawsze keczup na obiad dajesz :P
ojciec: ha ha ha
ja : haahahahah (jak zawsze)
normalnie było super :P potem  on; stary a głupi :P.
 no to koniec weekendu jaka szkoda !! ale za tydzień mam 3 dni wolne :P jak fajnie :P

1 komentarz:

  1. Mogłabyś troche zmodyfikowac bloga bo malo co widac ? :D . ogl spoko :) Rozumiem ze napisalas specjalnie "keczup" zamiast "ketchup" ? ;|

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P