23 marca 2011

koszmarny wf !!!

hejka !! co tam u was??  bo u mnie średnio jak na razie ale daje rade  ,sytuacja w szkole zaczyna sie poprawiać.I jestem z tego dumna :P, nie mogę się doczekać kiedy  już będzie czerwiec :P.   Dzisiejszy dzień była fajny ^^  ale wf był głupi  .... graliśmy w ręczną  nawet było fajnie :P ale kto mnie krył ona !! " ta moja niby koleżanka " z która się pokłociłam zal myślałam ze ją zabije !!  Ale jakoś to wytrzymałam z trudem ale dałam rade ... i przyznała się ze jest gotykiem !!! zal mi jej teraz ubiera sie na czarno nosi czarne  korale z krzyżem . lol ja bym tak nie mogła a ja nie lubie krzyżyków bo one mi pecha przynoszą. Kiedyś  raz założyłam  krzyżyk  i dostałam kape .

3 komentarze:

  1. `miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obserwatorów na blogu http://idealna-kobieta.blogspot.com/ ?. i napisać w komentarzu, że ja cię do tego namówiłam ?. ;** błagam, to dla mnie straszliwie, strasznie, strasznie ważne, dziękuję z góry ;** <333
    przepraszam za spam.
    pamiętaj, że kiedyś mogę ci się za to odwdzięczyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. `dziękuje kochana jesteś <33333333333333333
    klikasz u mnie w reklamy ?. ;**

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P