14 marca 2011

Fajny poniedziałek :P

 Hejka !!  co tam ? bo u mnie jak zwykle  nudy nic sie nie zmieniło ,w sumie mam jeden powód do cieszenia sie bo jutro jesteśmy zwolnieni z  religi     :P haha .  Teraz obecnie słucham muzyki :P




kocham tą piosenkę :P
No to jeśli chodzi o dalsze losy mojego życia to  nic się nie zmieniło tylko  ,ze moja ciocia przyjedzie  jutro :P ja nie mogę się doczekać :P po prostu super ^^    nie wiem co mam ciekawego jeszcze napisać  bo sumie wszytko napisałam .Oglądałam dzisiaj na necie Pamiętniki Wampirów ja po porostu kocham ten serial nie czytałam książki ale jak na serial super jestem już na 20 odcinku ^^ .    Mam jeszcze jeden swój ulubiony serial Weronica Mars ^^. Ten serial kiedyś leciał na TVN ale już nie leci szkoda :(. Dodam w najbliższym czasie jakieś foty bo tu jakoś marnie wygląda na tym blogu ^^ muszę go trochę  ożywić :P to ja kończe powoli :P papapap :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P