19 marca 2011

Fajana Sobota

Hejka !   Dzisiejszy dzień zapowiada się być fajny    bo 
idziemy zobaczyć mecz ligowców oczywiście grających w bilarda :P ,potem jedziemy do dziadków coś zjeść a  pózniej coś sie wymyśli ...Ja bym poszła do kina na sale samobójców albo na Jestem numerem 4 ale nie wiem czy to jeszcze leci w kinach .  Będę musiała   sprawdzić  jaki jest repertuar  kinowy ale nie wiem czy to wypali .Ale mam zamiar  to   zrealizować .   






to zdjęcie zrobiła sobie nie dawno ,  i mi sie strasznie  podoba :P

ja w moich okularach :P wiem trochę dziwnie w nich wyglądam ale mi sie podobają :P

2 komentarze:

  1. `idź na sale samobójców !. ;>
    podobno jest boska, sama nie ogladałam, ale mam nadzieje, ze w najbliższym czasie to zmienie ;>
    śliczne zdjęcia ;>
    1 jest boskie !. a te rózowe nerdy są mega !. <333333

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P