10 lutego 2011

SZALONY !! Czwartek :P

Hejka :p to ja hahaha dzisiejszy dzień było zwariowany od samego rana . Ogólnie było super ale fajnie było na infie bo kolega z klasy  zwalił mnie z krzesła po czym wylądowałam na ziemi ,nie wiedziała co sie dzieje :P pani sie przestraszyła ale miała mine ale nic mi nie jest ^^ nie mam siniaka i dobrze bo  najchętniej bym ich zabiła :P. ale jeszcze żyją ^^. Jutro piątek ciekawe co sie wydarzy ciekawego ^^ bo ja sie nie moge doczekać ^^. hahha i jeszcze jedna rzecz   która wydarzyła sie na infie   , moi koledzy powączali wszystkie kompy ale tylko te od ściany i piało  na nich :NO SIGNAL :P zal mi ich  a potem kazdemu wyłączali  kompy i spowrotem sie same wyłączyły ^^. Moja klasa ma wrodzone ADHD :P dodała bym foty ale nie mam kabla do fona bo jest inne wejśćie  ;/ale jutro na 100 dodam :P. to teraz ja kończe papapapa:**************************



stare ale fajne :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P