18 lutego 2011

sOBOTA ::p

HEJKA ^^ co tam u was słychać ?? ja juz wstałam a raczej nie bo z łóżka mi się nie chce wstawać ^^, ten dzień zapowiada się fajnie  a planowane jest:


-basen
-wygrawerowanie swojego imienia na moim kiju bilardowym :P
-pojechanie do dziadków na obiad  ^^.
-może pojedziemy na bilard ale  tego nie wiem .
-pojechanie do Tesco bo musze sobie kupić zeszyty  do szkoły ,szampon,dezodorant .


PLANUJE PÓJŚĆ :
-do kina na  JESTEM NUMEREM CZWARTYM , albo jak bedzie w kinach SALA SAMOBÓJCÓW (widziałam zwiastun fajny film ^^)
-na lodowisko poszaleć na lodzie ^^


to moje palny które chce zrealizować w najbliższym czasie ,ale z tydzień  jadę w góry do BRENNEJ   bo mój staruszek ma urodziny (14 tylko że 4 zamiast jedynki a zamiast 4 to jeden ^^ czyli 41 lat ^^)
Nie wiem co kupić mu na prezent , nie mam zielonego pojęcia    muszę coś wykombinować  ale nie wiem co ??  msze pomyśleć nad tym ... To ja już kończe  pappapa :P



2 komentarze:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P