17 stycznia 2011

only one :**

Hej! wczoraj byłam na lodowisku , moje umiejętności zdane na 5+ ^^.Nie wiem co sie stało ale fajnie się jezdziło ^^,tylko tafla była  taka strasznie mokra i tak głupio się jezdziło  ale dałam rade .mój dzień rozpoczł  się od:
1.śniadania
2.Bilarda ^^(turniej )
3.Lodowiska
4.i pojechania do dziadków ^^
A dzisiaj nie wiem co bęndę robić zobaczy się ale na pewno  coś wymyśle :P jeszcze nie wiem co ale na pewno coś ciekawego ^^ .Jutro Pamiętniki Vampirów ;*******
Teraz siedze na kompie i słucham mojej kochanej piosenki Only one :* jej tekst jest zamieszczony na moim blogu więć kto chętny moze sobie go przeczytać. Nie wiem co mam ze sobą zrobić  cały dzień siedze w domu i zanudzam sie na śmierc tylko mój kochany komputer  jest mi wstanie pomóc  zwalczyć  nude .

1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P