07 stycznia 2011

nudy ....

Hej ! nie wiem co mam napisać miała dziaj ten prezklęty festyn europejski  ,miała ochote wyjść z tej szkoły i nigdy tam nie wracać .Nie było tak zle ale strasznie nudno tylko jedno było fajne akademia  na której były fajne skecze ^^  ale tak po za tym to nic ciekawwgo sie nie działo interesującego .Robiliśmy plakat  na temat:UNIA EUROPEJSKA:W drodze do spełnienia marzeń ,czy jakoś tak. Ostanio na tvn leci taki fajny serial Pamiętniki Vampirów   on przed tem leciał w telewizji N ale teraz leci na TVN .To cos  dla mnie ja uwielbiam takie seriale :P co wtorek o godzinie 22:30 ^^ oglądam każdy odcinek ^^  Tego serialu . Kolena moja mania  wcześniej miałam i dalej mam manie na punkcie Sagi zmierzch ale jakoś ostatnio nie ogladałam tego filmu ja znam jej na pamięć co sie w nich dzieje . Jak narazie to moje zaintersowania  kręcą sie wokół tego serialu :P. Zachęcam  do ogladania  tego serialmu jak ktoś jest chętny :P.Papapapa :******

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P