22 stycznia 2011

dzień dzadka ^^

hej! co tam u was ? bo u mnie dobrze  mam nadzieje, ze  złożyliście życzenia  swoim dziadkom jak juz złożyłam  a potem jadę do dziadków na pizze ^^ ja właśnie   jem śniadanie i oglądam Dzień dobry TVN :P. Na razie nie wiem co mam robić ,mój rozkład  dnia jeszcze nie jest do końca  zamknięty. dodała bym  jakieś foty ale nie wiem jakie ,zrobiła bym jakies nowe  jeśli was nie nudzą zdjęcia z mojego wyjazdu sylwestrowego to mogę je dodawać a jak nie to zrobię jakieś ciekawe foty tylko nie wiem dokładnie jaki obiekt mam sfotografować ^^. co tu dużo pisać  jest fajnie ,w czoraj byłam na lodowsku i było super ale strasznie byłam zmęczona i miałam ochotę położyć sie z łóżko w ciuchach^^ .jeszcze zapomniałam zakręcić kaloryfera  i  było strasznie gorąco a wcześniej  nie sprawdziłam  czy jest zakręcony ^^ ,dopiero rano sie skapłam ^^.  Dziękuje wam za miłe komentarze i zapraszam ponownie :**.Paulla...!?





To widok z okna .^^

3 komentarze:

  1. `pewnie, że złozyłam ;>
    ja ide dzisiaj na pizze z przyjaciółkami ;**
    u mnie nowa notka ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. `nie ma za co, polecam sie na przyszłość ;>

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P