27 grudnia 2010

Jutro do Nowego Sącza !!

Hej ! jutro wielki dzień ! jade w góry :) jest !!!  nie moge sie juz doczekać  gdzieś koło 9:00 rano jade .Juz sie spakowałam i wziełam wszystkie potrzebne rzeczy ,  jedzie sie tam około 3 godzin z minutami :P .A jedzie z nami około 11 osób wieć będzie wesoło :)   mojego kochanwgo kompa zostawiam bo nie chce go barc ponieważ kotoś moze mi go zwinąć różnie to bywa z ludzmi .Ale ojciec weżmie swojego laptopa i będe dodoawać posty na bloga ^^ . W sumie sie ciesze ,ze jade  bo przynajmniej nie będe siedzieć w domu i sie nudzić ,juz nawed wiem gdzie pojade za rok na wylwestra do znajomych   rodziców do soli dokładnie nie wiem gdzie to jest ale fajnie tam jest bo miałam okazje tam być latem .A wracam 2 stycznia ^^ nie moge sie doczkeać widziałam zdjecia super tam jest wygląda tam jak zagranicą  ale cykam fotek ^^ mam manie  na punkcie fotografi zawsze kedy moge mam ze sobą mój kochamy aparat cyfrowy ,który dostałam od cioci :*  chciałabym juz tam być i patrzeć na piękny krajobraz ;). Dokładnie nie wiem jak ten domek ma wygladać bo oni nie mają strony internetowej a szkoda bo bym sobie zobaczyła jak on wyglada i znajduje sie on na samym rynku w Tyliczu ^^ ogólnie jest fajnie dziaj byłam u fryzjera    zrobić pasemka bo miałam juz odorsty  i teraz włosy mi pachna ^^ jakimś olejkiem czy czyms innym .Pogoda jest do kitu  zimno i zimno !! i nic pozatym i śnieg ,a tam gdzie jade cały czas pada śnieg ^^ to fajna okazja by pojeżdzić na nartach :P i powygłupiać sie troche :P .Na ferie mam plan gdzie jade ,do cioci do niemiec  ^^  ,i zobacze mojego kochanego Oliver :** kuzyna który ma prawie 2 latka ^^ bo urodziny ma dopiero lipcu ^^.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P