27 listopada 2010

Nudy...!?

hej !? dziś sobota i pisze do was jak nawsze  kiedy mam czas napisanie  ,aktualnie słucham myzyki i jestem u ojca ..^^  jak zawsze ...chciałam pozdrowić  oficjalnie moja koleznake ewik jackson  kóra tez ma bloga i  cieszyła bym sie  gdy byście weszli na jej bloga ,poniewaz jest to osoba super fajna i zabawna  i fajnie pisze    serdecznie zapraszam na jej bloga ^^ ... u mnie nudy  jak zawsze za chwile jade pograć w bilarda ^^ ja nie umiem grać moja gra polega na waleniu kijem w bile i  więcej jest przy tym śmiechu niz gry xd  moze dodam jakies foty na boga bo dawno nie dodawała ^^    nie moge sie doczekac jak nagramy kolejny film  ^^  z moimi wariatkami xd  słucham teraz Avril Lavigne- Thing I'II Never Say  ,three days grace -Never too late(nigdy nie jest za pożno  )polecam ...  coz tu wiecej  napisac  tyle ze siedze na tyłku xd ... dostałam ostanio fajne prezenty na święta wczesniej ...  kosmetyczke z Hello kitty szaro-rózową  moza ja znalesc w H&M jest ona mała i lusterko i szczotke .. sweter szary   taki wełniany bardzo fajny ( znaleść go mozna w Closeum)  dotam foty to sami zobaczycie .. ^^     w styczniu lub w lutym dostane nowy fon ^^ jeszcze nie wiem jaki :p nie moge sie doczekać podoba mi sie nokia n97 i nokia c6 ^^ ale nie wiem moze dostane od ojca nokie na dotyk  exper music ^^  ja mam świra na punkcie telefonów trampek bluzek bluz i kokardek ^^

1 komentarz:

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P