25 listopada 2010

HEJ ^^  umnie wszytsko ok narazie ^^  ale musze poprawić kilka ocen  mama była na wywiadówce w czoraj i powiedziała mi ze mam porawic oceny ....  to więc  je poprawie ...  byłam jak zawsze w szkole i nic sie nie działo jak narazie .... tylko na infie musiłam dyktować oceny panu zeby je wpisać na wywiadówke .com  zalowo ....  jutro znowu szkoła    i mam na 8;50 ^^ ha  nie wiem co mam napisać .... ta notka jest jakaś bezsensu ... sorry ze nie dokończyłam tamtej notki z dnia 24.11.10 rok bo musiałam zejsc z kompa ^^  powiecmy ze jest ok ale z jednej strony jest srednio  moj  humor ostnio jest taki sobie    czyli do kitu  nie wiem co ogolnie mam ze soba  zrobic ostatnio nie umiem sobie znaleść  miejsca .... ostatnio mam tez wene do pisania nowych tekstów  tylko nie zawsze jestem znich zadowolona .jutro jade od ojca ale jeszcze nie wiem poniewaz nie wie kiedy skonczy parce  zalowo co nie ... ja juz powoli musze kończyc  nie niechce was tu zanuadzać  fajny film bendzie lieciec  za tydzień we czwartek  o 21:00  a film sie nawywa Czarownica XD fajny bo reklama jest taka fajna :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P