12 listopada 2010

ALe nudYYY .... !?

hej ;) nie  co mam robić    właśnie  rozmawiałam z mamą , a po zatym nic ciekawego się nie dzieje ^^
moja babcia pojechała do domu bo musi czekać na poczte ,i dotego jeszcze 3 godziny   musiała stać na przystanku zeby pojechac do domu bo autobuzy ineczej jada tak jak w święta bezsęsu .... pogoda jest do kitu i nic mi sie nie chce robić  beznadzieja totalna  ... ale jakoś zyje xd .... nie wiem co mam jeszcze napisac kurcze.. .. nie wiem czy pojade do ojca bo  on nie wie kiedy skończy prace ...  ale moze sie to jeszcze zmienic ale pewnie i tak w niedziele wyląduje na bilardzie :)  oglądam teraz w11 wydział śledczy ........................................................................................................................................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P